21.6.15

Beautiful Zakynthos

Nice if you write a message click here~~KlIK HIER OM NAAR MIJN MAILFORUMULIER TE GAAN

Heb je een vraag of opmerking 
klik op mail formulier ...Er zit overigens copyright op de foto's
Dank voor alle fijne reacties die ik van jullie al mocht
ontvangen...top :D


Prachtig Zakynthos...een impressie
dit is de Logger head schildpad 
Ze leggen eieren op het strand bij ons hotel waar wij
waren 100 meter er vandaan in juni




Blue Caves héél veel foto's van dit is een stitch van 3 foto's





Even bakkie doen en genieten van uitzicht




Veel bloemen bomen en struiken bloeien er als we er zijn




In de speedboot...ik zit achterin wheeeh eng én kicken :D 
Eigenlijk te gek voor woorden voor mijn lijf maar het was nu of nooit
De twee excursies bij Nefis waren écht top!





Ons appartement met een prachtig uitzicht op bloeiende Oleanders met mobiel gemaakt


Totaal overzicht van het hotel, gefotografeerd toen ik van 't strand kwam, wat vlakbij is
Met weemoed afscheid moeten nemen van Samos in 2012
vonden we toch weer een juweeltje van een plekje in 2014 en nu in juni  2015 :D Genieten jullie verder met mij mee?




Het scheepswrak..de prachtige kleur van het water komt
door de witte kalksteen




Een 'must' is hier een zonnebril ...hier was nog een deel
schaduw door de rotswand hierachter...
Vond het sprookjesachtig mooi :) 



Scheepswrak maar dan anders



In de grotten leek wel Amethist te zitten het was koraal zei Jackie 
ook zag ik tijdens het zwemmen stalactieten boven me





Hier zie je het Koraal beter wat ik op Amethist vond lijken



Het is een feest van alles wat bloeit vanaf je balkon te zien @ Mike




Deze zoeken we nog op waar dit is haha...heb nog zoveel foto's



Itaki



Arm Omaatje...had geen geld dus maar wat extra's
gekocht van de kruiden en beetje geld geschonken


Er komen nog veel meer foto's dus kijk gerust nog een
keer in dit bericht.




Bij terugkomst met de speedboten eten bij Nikos :D



Klooster in de buurt van Anifronta
                                     



You like my blog...there are lots of other pages see banners on the right
or click here









Ezel bij het Klooster



Zwembad bij het hotel heerlijk heb wat af gedobberd en gezwommen






Klelia a lovely hotel 



Strand bij het Scheepswrak



Gezwommen in de Grotten, kicken zo mooi!




Schaapjes voor je balkon :)







Richting Scheepswrak




Klelia vanaf de weg af gefotografeerd



Lots of picures I have of birds butterflies and pictures of our hometown with the harbor Hoorn take a look ;-) >>

http://lenie-ane-moon.blogspot.nl/2014/12/hoorn-mijn-stadje.html


Soon I place more pictures with texts

© Lenie Anemoon Copyright


Nice if you write a message click here~~KlIK HIER OM NAAR MIJN MAILFORUMULIER TE GAAN